B2B e-komercijos platformos kūrimas
Kuriame individualias, plečiamas e-komercijos platformas, pritaikytas B2B sandoriams - jungiančias gamintojus, didmenininkus ir stambius pirkėjus su optimizuotais darbo srautais, vaidmenimis pagrįsta prieiga ir realaus laiko duomenimis visame pasaulyje.
Remiantis paskutinių 100+ atsiliepimų
Kodėl jūsų verslui reikalinga B2B e-komercijos platforma:
Individuali platforma automatizuoja pardavimus, supaprastina veiklą ir suteikia komandoms bei klientams realaus laiko prieigą prie svarbių duomenų.

Pardavimus lėtina rankinis darbas ir nesusijusios sistemos
Pardavimai ir vykdymas priklauso nuo elektroninio pašto, skaičiuoklių ir nesujungtų įrankių.
Darbuotojai rankiniu būdu perrašo duomenis, atnaujinimai vėluoja, ir klientai susiduria su lėtais atsakymais ir nesuderinta informacija.
-
Centralizuotas valdymas
– Valdykite produktus, kainas, atsargas ir užsakymus iš vienos vietos
-
Realaus laiko sinchronizavimas
– Akimirksniu atnaujinkite produktų duomenis, prieinamumą ir kainas visose sistemose
-
ERP ir CRM integracija
– Prijunkite galines priemones automatizuotiems darbo srautams
-
Automatizuotas sąskaitų faktūrų išrašymas
– Generuokite ir siųskite sąskaitas faktūras be rankinio įvesties
-
Didmeninių užsakymų tvarkymas
– Greitai ir tiksliai tvarkykite didelius ar pasikartojančius užsakymus

Klientai laukia įvertinimų, atnaujinimų ir patvirtinimų
Klientai pasikliauja lėtu bendravimu, norėdami gauti kainas, pateikti užsakymus ar patikrinti būklę.
Pirkimo procesas atrodo pasenęs, o klaidos ar nesusikalbėjimai yra dažni.
-
Savarankiško aptarnavimo portalas
– Klientai naršo, užsako ir atsiskaito be pagalbos
-
Gyvai apskaičiuojamos kainos
– Rodykite vaidmenų arba sutarčių pagrindu nustatytas kainas su realaus laiko skaičiavimais
-
Akimirksniu gaunama užsakymo būsena
– Stebėkite užsakymo eigą, pristatymo datas ir ankstesnius pirkinius
-
Vieno paspaudimo perdarymas
– Leiskite klientams kartoti ankstesnius užsakymus per kelias sekundes
-
Kelių kalbų ir valiutų palaikymas
– Lokalizuotos patirtys tarptautiniams pirkėjams

Komandoms trūksta aiškių vaidmenų, o prieiga prie duomenų yra netvarkinga
Visi dalijasi tuo pačiu vaizdu ir teisėmis. Nėra kontrolės, kas gali matyti ar daryti ką.
Vidiniai procesai yra linkę klysti ir susidaryti kliūčių.
-
Vaidmenimis pagrįsta prieiga
– Nustatykite aiškias teises darbuotojams, tiekėjams ir klientams
-
Individualizuotos valdymo skydai
– Priderinkite vaizdus ir veiksmus kiekvienam vartotojo tipui
-
Patvirtinimų srautai
– Nustatykite užsakymo arba mokėjimo patvirtinimus ten kur reikalinga
-
Saugus prisijungimas
– Išlaikykite prieigą kontroliuojamą ir saugią pagal geriausias praktikas
-
Audito pėdsakas
– Stebėkite, kas ką darė ir kada, visu skaidrumu

Kaip AI gali išplėsti jūsų B2B e-komercijos platformą
Užduotys kaip išmani paieška, palaikymas ar turinio atnaujinimai buvo sudėtingos.
Dabar tai atlikti greitai, su mažiau rankinio nustatymo, padeda AI.
-
Išmanus paieška
– Vartotojai randa produktus naudodami paprastą kalbą
-
Produktų rekomendacijos
– Rekomenduokite susijusius ar labiau tinkamus elementus
-
Automatini aprašymai
– Generuokite tekstus ir vertimus akimirksniu
-
AI palaikymo agentas
– Atsakykite į standartinius klausimus 24/7
-
Dokumentų santrauka
– Ištraukite pagrindinę informaciją iš sutarčių ar sąskaitų faktūrų
Kiek kainuoja B2B e-komercijos platforma?
Kiekvienas projektas yra unikalus, ir mes pritaikome kiekvieną sprendimą pagal jūsų konkrečius verslo tikslus. Žemiau pateikiamos apskaičiuotos kainų kategorijos, kad suprastumėte, ko tikėtis skirtingu sudėtingumo lygiu.
Standartinė B2B e-komercija
Patikima pagrindas augančioms B2B operacijoms. Idealu įmonėms, norinčioms skaitmeninti pagrindinius darbo procesus greitai.
-
Palaikymas
- Pradinis įdiegimo palaikymas
- Bazinis dokumentavimas ir apmokymai
- 12 mėnesių po įvykdymo palaikymas
-
Funkcionalumas
- Vaidmenimis pagrįsta naudotojų prieiga
- Produktų katalogas ir paieška
- Bazinis užsakymo pateikimas
- Standartinis reaguojantis UI
-
Integracijos
- Rankinis arba failų pagrindu vykdomas atsargų sinchronizavimas
- Bazinis ERP eksporto pasirinkimai
-
Pailginta garantija
-
Apie €250 / mėn – Įtraukiame VPS talpinimą, prioritetinį palaikymą ir kritinių bei loginių klaidų atstatymą (pvz., sulaužytų srautų, klaidingų skaičiavimų, sistemų gedimų).
-
Patobulinta B2B e-komercija
Daugiau pajėgumų turinti, integruota platforma su pažangiu valdymu ir įžvalgomis. Geriausiai tinka verslams kurie siekia plėsti.
-
Palaikymas
- Įvesties ir mokymo sesijos
- 12 mėnesių palaikymas + prailginto palaikymo galimybė
-
Funkcionalumas
- Pažangūs naudotojo vaidmenys ir valdymo skydai
- Realaus laiko užsakymo stebėjimas
- Sutartimis pagrįstas kainų nustatymas
- Individualizuoti ataskaitų įrankiai
-
Integracijos
- ERP ir CRM sistemos
- Stripe / PayPal mokėjimai
- El. pašto pranešimai
-
Pailginta garantija
-
Apie €450 / mėn – Įtraukiame VPS talpinimą, prioritetinį palaikymą ir kritinių, loginių ir pagrindinės sistemos klaidų atstatymą, taip pat formų elgesio ir išdėstymo problemų taisymą.
-
AI valdoma B2B e-komercija
Visiškai pritaikyta ekosistema sudėtingiems, daugiapalydos B2B aplinkoms. Sukurta lankstumui, automatizavimui ir mastavimo galimybėms.
-
Palaikymas
- Įvesties ir mokymo sesijos
- 12 mėnesių palaikymas + prailginto palaikymo galimybė
-
Funkcionalumas
- AI valdoma paieška ir rekomendacijos
- Daugia kalbų ir valiutų palaikymas
- Automatizuotas sąskaitų ir įvertinimų generavimas
- Išmanus produkto turinio kūrimas
-
Integracijos
- Realaus laiko tiekėjų srautai
- Logistikos ir apskaitos API
- Dokumentų analizės įrankių
-
Pailginta garantija
-
Apie €750 / mėn – Pilnas apimtis įskaitant VPS talpinimą, prioritetinį palaikymą, visų tipų kritinių, loginių, pagrindų, formų ir išdėstymų problemų sprendimą, bei tiekėjų/API pakeitimą, jei išorinės integracijos taptų nestabilios ar pasenę.
-
Kokias operacijas galiu automatizuoti su B2B e-komercijos platforma?
Nuo tiekimo ir užsakymo valdymo iki statistikos ir lokalizavimo - B2B platformos yra sukurtos spręsti realias veiklos problemas ir optimizuoti sudėtingus darbo srautus per departamentus ir regionus.
AI valdomos funkcijos
Pasinaudokite AI, kad supaprastintumėte sudėtingą logiką, pagerintumėte vartotojo patirtį ir automatizuotumėte atsibodus užduotis.
Prieiga ir vartotojai
Kontroliuokite, kas mato ką ir kaip jie bendrauja su platforma - tiek viduje, tiek išorėje.
Pardavimai ir užsakymas
Viskas nuo produkto atradimo iki atsiskaitymo yra sukurta greičiui ir tikslumui B2B sandoriuose.
Administravimas ir analizė
Suteikite vidinėms komandoms pilną kontrolę platformai, veiklai ir verslo duomenims.
Produktų valdymas
Automatizuokite katalogo atnaujinimus, inventoriaus sinchronizavimą ir tiekėjų duomenų tvarkymą su plečiamais įrankiais.
Vystymas laiku už fiksuotą kainą:
Prieš pradėdami vystymą, pateikiame jums aiškų pasiūlymą su galutinėmis kainomis ir pristatymo terminais. Toliau kuriame išsamų aprašymą ar techninę užduotį, nurodydami struktūrą ir funkcionalumą. Tai yra dokumentuojama ir užrakinta BIYRO sistemoje.
Gausite pilnai veikiantį svetainės valdymo skydą be tiekėjo ribojimų. Garantija pasiekti sutartus terminus - arba pinigai bus grąžinti.
Greitas startas
Greitas darbo pradžia be ilgo laukimo - per 4 dienas.
Kaina ir terminai
Kainą ir terminus nustatome pirmojo projekto etapo metu.
Įdiegimas
Produkto parengtis, atitinkanti tikslus - per 4-6 savaites.
Escrow sandoris
Dirbame per BIYRO su visais reikalingais dokumentais.
Atsakymai į bendrus klausimus:
Vis dar neaišku? Štai atsakymai į dažniausiai užduodamus klausimus apie mūsų procesą, kainodara ir platformą.
Dirbant su mumis
Esame sukūrę BIYRO projektų valdymo platformos kvotų sistemą. Kiekvienam etapui suteikiame kvotų skaičių - jas galite naudoti nemokamiems pakeitimams per projektą. Tai leidžia lanksčiai keistis be papildomų išlaidų. Galite prašyti pakeitimų iškart po etapo pabaigos.
Rekomenduojame dirbti per BIYRO projektų valdymo sistemą, kuri generuoja sutartis ir suteikia papildomą apsaugos sluoksnį. Projektas padalytas į etapus su sutartomis mokėjimo ir pristatymo sąlygomis. Mokėjimo žingsniai gali būti 20 %, 50 % arba 100 % viso biudžeto. Jūsų lėšos laikomos BIYRO ir išleidžiamos tik po jūsų patvirtinimo. Jei praleidžiame terminus arba neįvykdome, galite tiesiogiai prašyti grąžinimo.
Tai nėra problema. Mes parengsime techninį užduotį pagal jūsų projekto koncepciją prieš pradėdami kūrimą.
Garantuotuoju laikotarpiu taisome bet kokias mūsų kūrimo sukeltas klaidas ar problemas - nemokamai. Taip pat siūlome pailgintą garantinį aprėptį kaip mokamą mėnesį paslaugą. Kaina sutariama kiekvienam projektui individualiai.
BIYRO yra mūsų projektų valdymo platforma, skirta saugiems kūrimo sandoriams. Ji automatiškai sukuria sutartis, saugo mokėjimus saugiai ir išleidžia lėšas tik po jūsų patvirtinimo. Kai jūsų projektas bus paruoštas pradėti, gausite elektroninio pašto kvietimą į platformą.
Siūlome tęstinius palaikymo paketus, pritaikytus jūsų poreikiams, įskaitant priežiūrą, atnaujinimus ir funkcijų plėtinius. Mūsų komanda užtikrina, kad jūsų portalas liktų atnaujintas ir toliau atitiktų jūsų verslo reikalavimus.
Kūrimo klausimai
Taip, AI gali pagerinti jūsų platformą su tokiomis funkcijomis kaip intelektualios produktų rekomendacijos, automatizuota turinio generacija ir klientų palaikymo chatbot'ai. Šie įrankiai gali pagerinti vartotojo patirtį ir operacinį efektyvumą.
Mes vertiname jūsų esamas duomenų struktūras ir planuojame pritaikytą migracijos strategiją. Tai apima duomenų susiejimą, valymą ir testavimą, siekiant užtikrinti sklandų perėjimą su minimaliu sutrikimu.
Taip, platforma suprojektuota sklandžioms jungtims su jūsų esamomis ERP ir CRM sistemomis, palengvinantiems realaus laiko duomenų mainus ir procesų automatizavimą.
Taip, platforma yra sukurta, kad galėtų valdyti daugiakalbės ir daugiavaliutinės reikalavimus, leidžiant jums efektyviai aptarnauti pasaulinę klientų bazę.
Platforma yra pritaikyta valdyti sudėtingus katalogus, įskaitant produktus su daugybė variantų, atributų ir kainodaros struktūrų, užtikrinant tikslią ir efektyvią produktų tvarkymą.
Mes siūlome modulinę architektūrą, leidžiančią didelę pritaikomybę. Funkcijos ir darbo srautai gali būti pritaikyti jūsų unikaliems verslo procesams ir reikalavimams tenkinti.
Taip, platforma sukurta laikantis reaguojančio dizaino principų, užtikrinant optimalų veikimą ir naudojimą visiems įrenginiams, įskaitant išmaniuosius telefonus ir planšetinius kompiuterius.
Platforma apima tvirtas, vaidmenimis pagrįstas prieigos kontrolės sistemas, leidžiant nustatyti konkrečius leidimus ir prieigos lygius skirtingiems vartotojo tipams, pagerinant saugumą ir operacijų kontrolę.
Klientų atsiliepimai:
Išnagrinėkite, ką mūsų klientai sako apie savo patirtį dirbant su mumis. Čia yra keletas naujausių atsiliepimų ir įvertinimų.
Andrew, URB
Water well drilling
Latvia
Andrew from URB praised the collaboration and the final result, noting that all project stages were completed with attention to detail and responsiveness. The website was designed to accommodate multilingual needs and improve customer interaction.
Custom requests such as calculator logic, localized content, and graphic illustration were handled smoothly. The handover included a full test, admin panel training, and server deployment.
Final feedback was positive - all forms function correctly, the structure is clear, and the site meets business goals.
Aleksandr, Switch Electric OÜ
Electrotechnical industry
Estonia
Throughout the project, Aleksandr and the Switch Electric team remained highly collaborative, providing detailed feedback and participating in each planning and development phase. The client highlighted the importance of flexible data integration and multilingual UI.
The result is a stable, scalable B2B platform tailored to the needs of industrial and construction-focused buyers. 2410's proactive updates, interface clarity, and customizability were praised and confirmed the value of continued partnership.
Maksims, LV Systems SIA
E-commerce / web development
Latvia
Thanks for the updates, now the site feels clear and recognizable. The structure has become much more intuitive, and the backend is manageable.
We’ve successfully prepared the Excel files and can now proceed with product group imports. We appreciate the flexibility with the project stages and training provided.
Overall, we’re very satisfied with the cooperation and outcome.
Gaukite momentinį kainos pasiūlymą su AI
Įkelkite arba apibūdinkite savo reikalavimus ir gaukite projekto kainos vertinimą per kelias sekundes - greitai, tiksliai ir naudojant AI.