Santrauka
BBCR reikėjo modernios būdo valdyti B2B užsakymus ir partnerių prieigą.
2410 sukūrė daugiakalbį partnerių portalą, integruotą su 1C.
Partneriai dabar turi galimybę sklandžiai užsakyti, sekti ir naudotis individualiomis kainomis internetu.
Kliento istorija
BBCR yra Europos statybinių medžiagų tiekėjas su augančiu B2B partnerių tinklu. Jų ankstesnis darbas labai priklausė nuo rankinės komunikacijos ir vidinio apdorojimo, kas lėtino operacijas ir komplikuodavo kainodaros matomumą. Siekiant judėti į priekį, jiems reikėjo lanksčios, daugiakalbės sistemos, galinčios supaprastinti partnerių sąveiką ir užsakymų valdymą.
Jie pasirinko 2410 vadovauti šiai transformacijai. Rezultatas buvo pritaikytas internetinis portalas, suteikęs partneriams prieigą prie atnaujintų produktų duomenų, specialių nuolaidų ir sklandaus užsakymo proceso - pilnai integruotas su BBCR vidinėmis sistemomis.
Projekto apžvalga
E-biuras yra specialus B2B portalas, kurį 2410 sukūrė BBCR partnerių santykių skaitmeninimui ir užsakymo proceso supaprastinimui.
Partneriai gali registruotis ir prisijungti prie realiu laiku atnaujinamo katalogo, kuriame yra produktų prieinamumas, individualios kainos ir sklandus užsakymo srautai. Sistema yra glaudžiai integruota su BBCR vidine 1C ERP sistema, automatiškai sinchronizuojant inventoriaus duomenis ir vartotojų prieigą.
Svarbiausias bruožas yra dinaminė daugiakalbė palaikymo funkcija. Administratoriai gali valdyti vertimus per žodyno sąsają, leidžiančiu platformai plėstis tokiose regionuose kaip Lenkija, Latvija ir Ispanija.
Kiekvienas užsakymas gali būti patvirtintas vėliau, leidžiant vadybininkams tikrinti kainas, taikyti specialias nuolaidas ar rezervuoti prekes, kurių nėra sandėlyje. Admin panelės suteikia įrankius vartotojų valdymui, kalbų nustatymams ir el. pašto pranešimams.
Rezultatas - greitas, efektyvus ir daugiakalbis B2B platforma, kuri pagerina partnerių patirtį ir išlaiko vidinius darbo procesus kontroliuojamus.
- BBCR
Pagrindinės įgyvendintos ypatybės
- Prisijungimo/registracijos sistema su vaidmenų logika
- Daugiakalbė palaikymo sistema (EN, LV, PL, DE, ES, RU)
- Tiesioginis produktų katalogas su filtrais ir kainų logika
- Užsakymų kūrimo įrankis su realiu laiku atlikta apskaičiavimu
- Užsakymų istorijos modulis su išsamiais vaizdais
- Admin panelė vartotojų ir turinio valdymui
- Individualus sinchronizavimas su 1C per importo/eksporto vamzdynus
Technologijų rinkinys
Rezultatas
Sistemos paleidimas
Naujas BBCR E-biuro portalas buvo paleistas kaip pilnai įrengta B2B interneto sprendimas, suteikiantis partneriams visoje Europoje galimybę sklandžiai užsisakyti produktus, stebėti statusus ir bendrauti su sąskaitų tvarkytojais — viskas per vieną vieningą sąsają.

Prisijungimo ekranas
Prisijungimo ekranas E-biuro portale su kalbų pasirinkimo funkcija ir foniniu vaizdo įrašu iš gamybos linijos.
Vartotojo sąsaja ir kalba
Nuo prisijungimo iki atsiskaitymo, vartotojo patirtis buvo sukurta aiškumui, greičiui ir daugiakalbei prieigai. Prieigos ekranas turi foninį vaizdo įrašą iš BBCR gamybos linijos ir kalbų perjungiklį — būtina tarptautinėje B2B aplinkoje.
Patarimas: Daugiakalbė sistema naudoja centralizuotą žodynų modulį, leisdama administratoriams iškart atnaujinti vertimus visoje platformoje.
Produktų katalogas ir užsakymas

Užsakymo kūrimo sąsaja
Užsakymo kūrimo sąsaja, rodanti ieškomą produktų katalogą, kainas ir prieinamumą.
Patekus į sistemą, klientai gauna prieigą prie realiuoju laiku ieškomo katalogo. Kiekvienas produktas yra sinchronizuojamas su BBCR 1C ERP, užtikrinant atnaujintas kainas, prieinamumą ir produktų kodus. Paieška atspari klaidoms ir optimizuota greičiui.
- Individualių kainų kiekvienam klientui skaičiavimas su vidiniais nuolaidų logiką
- Tiesioginis atsargų sinchronizavimas iš 1C, atnaujinamas kas valandą
- Užsakymų juodraščiai palaikomi prieš patvirtinimą
Užsakymų valdymas ir apžvalga
Vadybininkai gauna automatinius pranešimus ir rankiniu būdu tikrina užsakymus. Tai leidžia individualiai tvarkyti: nuo pakavimo užrašų iki kainų derybų.

Užsakymo suvestinės puslapis
Išsamus užsakymo suvestinės puslapis, įskaitant produkto tipą, kiekį ir bendrą vertę.
Prieš galutinį patvirtinimą klientai gali peržiūrėti išsamias užsakymo suvestines: produktų tipą, vieneto kainą, visą sumą ir komentarus.
Pastaba: Rezervuotus ar nepasiekiamus produktus galima pažymėti specialiam tvarkymui — leidžiančiant vadybininkui juos patvirtinti, koreguoti ar atmesti.
Poveikis ir mastelio pritaikymas
Naudojant šį sprendimą, BBCR dabar turi pritaikomą, daugiakalbę ir pilnai integruotą B2B e-komercijos patirtį — supaprastindama vidinius darbo srautus ir teikdama aukščiausios kokybės skaitmeninį kanalą partneriams visoje Europoje.
Svarstote apie panašios sistemos kūrimą?
Čia pateikiame kai kuriuos dažniausiai užduodamus klausimus iš įmonių, svarstančių panašų B2B interneto portalą. Atsakymai yra pagrįsti mūsų patirtimi, kuriant E-biuro sistemą BBCR, kuri buvo pritaikyta 1C integravimui, vartotojų vaidmenims, daugiakalbiui palaikymui ir visiškai pritaikytam administracijos skydeliui.
Tikrai taip. Kaip sujungėme E-biurą su BBCR 1C sistema, galime sukurti individualius sinchronizavimo mechanizmus jūsų portalo integracijai su bet kokia ERP ar CRM sistema. Nesvarbu, ar tai yra XML, CSV, ar API pagrindu sukurta sistema, mes pritaikome logiką pagal jūsų dabartinę duomenų struktūrą ir verslo srautą.
Be problemų. Esame specialistai, tvarkantys sudėtingus kainų modelius. BBCR projekte kiekvienas klientas matė individualizuotas kainas su dinaminėmis nuolaidomis. Galime pakartoti panašią logiką - įskaitant klientų kategorijas, individualias maržas ar produktų specialius pasiūlymus - viskas valdoma per lankstų administravimo sąsają.
Sistema gali nukreipti kiekvieną naują užsakymą tiesiogiai atitinkamam vadybininkui, turint visą matomumą į komentarus, atsargų būklę ir kliento istoriją. Kaip ir BBCR platformoje, mes galime pridėti galimybes užsakymų patikrinimui, rankiniams pataisymams ir pastaboms, užtikrinant, kad jūsų komanda turi pilną kontrolę prieš išpildymą.
Taip, daugiakalbė palaikymo sistema yra pagrindinė sistemos dalis. Kaip ir BBCR, galite pradėti su anglų kalba ir vėliau pridėti bet kokių kalbų. Administratoriai gali tvarkyti vertimus per žodyną, arba mes galime sinchronizuoti su jūsų lokalizacijos komanda, siekiant iš anksto užpildyti visą turinį.
Mes kuriame portalus su vaidmenimis pagrįsta prieiga. Klientai, vadybininkai ir administratoriai gali turėti atskiras skydines ir vaizdus. Tai užtikrina, kad kiekvienas vartotojas mato tik tai, ko jam reikia - ar tai būtų užsakymų pateikimas, katalogų valdymas ar užpakalinės dalies konfigūravimas.
Nebūtinai. Nors techniniai duomenys padeda, esame įpratę pradėti nuo aukšto lygio tikslų arba netgi grubaus dizaino. Mūsų komanda padės paversti jūsų poreikius į struktūruotą planą - įskaitant UX srautus, sistemos logiką ir integracijos taškus - prieš pradedant kūrimą.
Taip. Galime įgyvendinti automatizuotą statuso sinchronizavimą, kad jūsų klientai galėtų matyti realiu laiku atnaujinimus apie užsakymus. BBCR atveju sukonstruotas palaipsniui atliekamas sekimo bruožas, sinchronizuotas su 1C, su el. pašto pranešimais bei vidiniais įrašais apie kiekvieną statuso pakeitimą.