PROJEKTAS

Interaktyvus parduotuvių žemėlapis prekybos centrui Augusts

Interaktyvaus parduotuvių žemėlapio kūrimas, Atsakingo išdėstymo įgyvendinimas, Administravimo panelės integracija dinaminėms etiketėms, Uždėjimo sąveikos efektai, Techninės konsultacijos

  • Pramonė: Mažmeninė prekyba
  • Latvija Vieta: Latvija
  • Pristatymo laikas: 2 savaitės
  • Technologijos: Editor X, Wix CMS
  • Įvertinimas: 5/5
1 mėnuo

Santrauka

Problema

Prekybos centrui Augusts reikėjo paprasto skaitmeninio būdo parodyti parduotuvių vietas.

Sprendimas

2410 sukūrė interaktyvų, atsiliepiantį žemėlapį su redaguojamomis etiketėmis ir nuorodomis.

Rezultatas

Vartotojai gali lengvai tyrinėti prekybos centrą bet kuriame įrenginyje, o atnaujinimai valdomi per administracijos panelę.

Kliento istorija

Prekybos centras Augusts norėjo paprasto, bet modernus sprendimo parodyti parduotuvių vietas savo tinklalapyje. Jie nenorėjo įmantrių animacijų ar sudėtingų 3D funkcijų - tik kažko švaraus ir praktiško.

Jie įsivaizdavo lengvai naršomą parduotuvių žemėlapį, kaip ir kituose dideliuose prekybos centruose, su matomais parduotuvių pavadinimais, kuriuos vėliau galėtų redaguoti be layouto perdarymo. Su 2410 vadovavimu, galutinis žemėlapis pasiūlė būtent tai: švarią aukšto planą, aiškias etiketes ir dinamiškas nuorodas - lengvai valdomą, draugišką mobiliems įrenginiams ir vizualiai suderintą su jų prekės ženklu.

Projekto apžvalga

2410 sukūrė interaktyvų žemėlapį prekybos centrui Augusts, kuris aiškiai rodo visas parduotuvių vietas viename aukšte. Projektas buvo įgyvendintas naudojant Editor X, užtikrinant, kad žemėlapis būtų atsakingas ir intuityvus tiek darbalaukio, tiek mobiliuosiuose įrenginiuose.

Žemėlapyje nuolat matomi parduotuvių pavadinimai ir efektyvūs uždėjimo efektai, pabrėžiantys atskiras vietas. Paspaudus ant parduotuvės, vartotojas nukreipiamas į atitinkamą parduotuvės puslapį. Parduotuvės pavadinimai ir jų šrifto dydžiai valdomi per specialią administravimo panelę, leidžiančią lengvai atnaujinti informaciją realiuoju laiku be kūrėjo pagalbos.

Siekiant išlaikyti paprastą vartotojo sąsają, sąmoningai buvo išvengta iššokančių langų. Vietoje to dėmesys buvo skiriamas paprastumui ir aiškumui - vartotojai mato visą svarbiausią informaciją iškart.

Sprendimas buvo iteratyviai kuriamas ir testuojamas su nuolatiniu kliento atsiliepimu. Nors buvo svarstoma apie dovanų kortelių skyrių per Octobercms, buvo nuspręsta tą etapą sustabdyti dėl užpakalinės pusės apribojimų ir biudžeto trūkumo.

Galutinis rezultatas buvo pilnai veikiantis, SEO optimizuotas parduotuvių žemėlapis, kuris pagerino vartotojų navigaciją ir prisidėjo prie sklandesnės skaitmeninės apsipirkimo patirties.

Klientas pagyrė iteratyvų požiūrį, jautrumą dizaino pokyčiams ir galutinio produkto lankstumą. Nepaisant techninių iššūkių ankstyvuose etapuose, galutinis rezultatas glaudžiai atitiko vizualinius ir funkcinius lūkesčius. Klientas įvertino administratoriaus kontrolę teksto stiliams ir dėmesį detalėms išdėstymo srityje. Antrasis projektas buvo nutrauktas dėl CMS kompleksiškumo, tačiau pirmasis projektas buvo užbaigtas su pasitenkinimu.

- Prekybos centras "Augusts"

Pagrindinės įgyvendintos ypatybės

  • Interaktyvus 1D parduotuvių žemėlapis su 17 pažymėtų parduotuvių
  • Uždėjimo efektai vizualiniam atgaliniam ryšiui
  • Atsakingo šrifto dydžio keitimas dinamiškuose parduotuvių blokuose
  • Dinaminis turinys per valdymo duomenų bazę (parduotuvės pavadinimai, šrifto dydžio pakeitimai)
  • Daugiadėvės palaikymas (darbalaukis, planšetė, mobilusis)

Technologijų rinkinys

Editor X Wix CMS Administravimo duomenų bazė

Rezultatas

Galutinis rezultatas yra elegantiškas, pilnai atsakingas interaktyvus parduotuvių žemėlapis prekybos centrui Augusts, idealiai integruotas į kliento tinklalapį. Sukurtas su pirmiausia-mobilieji požiūriu, sprendimas užtikrina sklandžią, intuityvią naršymo patirtį visuose įrenginiuose.

Sukurtas naudojant Editor X, žemėlapis leidžia vartotojams lengvai naviguoti per 17 parduotuvių, su kiekviena vieta aiškiai pažymėta ir susieta su savo parduotuvės puslapiu. Parduotuvės pavadinimai ir šrifto dydžiai aptempiami dinamiškai iš susieto admin itribunals atnaujinimų.

Patarimas: Administratoriai gali keisti šrifto dydžius tiesiai CMS naudodami skaitmeninę vertę, todėl ateities išdėstymo pokyčiai yra lankstūs.

Siekdami našumo ir paprastumo, ant prietaisų buvo naudojami uždėjimo efektai, o ne iššokantys langai ar patarimai. Šis minimalistinis dizainas padeda išlaikyti sąsają švarią, tuo pačiu suteikiant patrauklų vizualinį atgalinį ryšį sąveikos metu.

  • Mobiliaisiais ir stalinis kompiuteriais optimizuotas su proporciniu šrifto pakėlimu
  • Administratoriaus kontrolę užtikrinantys atnaujinimai per Parduotuvių duomenų bazę
  • Dinaminis susietimas su kiekvieno parduotuės puslapiu
  • Atsakingas išdėstymas, prisitaikantis prie įvairių ekranų dydžių

Vystymo procesas įtraukė keletą iteracijų ir vizualinių patobulinimų pagal realaus laiko kliento atsiliepimus. Tai užtikrino, kad tiek funkcionalumas, tiek vizualinis tikslumas atitiktų aukščiausios kokybės prekybos centro tinklalapio lūkesčius.

Galutinė versija jau pasiekiama: tcaugusts.lv/map

Pagrindinis interaktyvus prekybos centro Augusts planas su dinaminėmis etiketėmis

Pagrindinis interaktyvus prekybos centro Augusts planas su dinaminėmis etiketėmis

Pagrindinis interaktyvus prekybos centro Augusts aukšto žemėlapis su dinaminiais parduotuvių žymėjimais

Svarstote apie panašios sistemos kūrimą?

Čia yra dažniausiai užduodami klausimai, kuriuos gauname iš klientų, besidominčių interaktyvių žemėlapių arba panašių pasirinktinai sukurtų žiniatinklio modulių kūrimu prekybos centrams, renginių vietoms arba nekilnojamojo turto platformoms. Šie atsakymai suteiks jums aiškesnį supratimą apie tai, kas yra įmanoma, ko reikia ir kaip procesas veikia.